maanantai 8. marraskuuta 2010

Home Sweet Home, Husband Wonderful Husband

Jag har en underbar man.
Detta är en tribut till honom.

Igår när jag kom hem från sköna Höstdagar i T:fors var jag väldigt trött, förkyld och hes.
Det har varit en underbar helg med härliga ungdomar och massor med program, men alltför litet tid med min man.
När jag kom hem hade han städat, fixat, tänt mysbelysningen överallt, bäddat och fejat så att jag skulle känna mig välkommen hem.
Och det gjorde jag sannerligen!



Min man är underbar.
Han bryr sig så mycket om mig och visar det ofta.
Med honom kan jag prata om allting, från Star Wars till tro och andra viktiga saker.
Han är mitt stora stöd, och jag sku int klara mig utan honom.
Tack vare honom är jag trygg och nöjd.
Han är den jag längtar hem till varje dag.
Han är den som vidgar mina vyer och utmanar mig att upptäcka och ifrågasätta saker och ting.
Han är omtänksam, gosig, intelligent och bara bäst!

"Hemma är där kramarna finns" - och du är hemma för mig!
Han är verkligen God-given, och den perfekte mannen för mig.
Älskling, det här är till dig <3

"My love will fly, to you each night on angels' wings"
Jag är så tacksam att jag har dig!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti